Педагогічний портрет

 

Сич Оксана Миколаївна



Освіта:  вища,  Одеський державний університет ім. Мечникова, 1997 р.
Спеціальність:   географ, викладач географії. 
Місце роботи:    Херсонський професійний ліцей харчової промисловості
Посада:  викладач географії
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої  категорії
Стаж роботи: 27 років

Життєве кредо:  Мети досягає той, хто прагне.
                            
Педагогічне кредо: «Вчитель, будь сонцем, що випромінює людське тепло і будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів; сій знання не лише в пам’яті і свідомості своїх дітей, а передусім у їхніх думках, серцях».


Якщо б не було вчителя,
То і не було б, напевно,
Ні поета, ні мислителя,
Ні Шекспіра, ні Коперника.
І понині б, напевно,
Якщо б не було вчителя,
Невідкриті Америки
Залишалися б невідкритими.


ШІСТЬ   ПРИНЦИПІВ МОЄЇ  РОБОТИ

Суттю роботи як викладача, вважаю такі поетичні рядки:

                               Проникаючи в зоряні далі,

                               В таємниці земної кори,

                               Географія всіх закликає:

                              Ти міркуй, фантазуй і твори.

А розпочалося все 30 років тому. Моя перша професія — технік-гідролог. Після закінчення Херсонського гідрометеорологічного технікума  по направленню працювала техніком-метеорологом на ме­теорологічній станції  в місті Жиздра Калужської області (Росія). І хоч робо­та подобалася, обставини склались так, що довелось повернути­ся в рідне місто Херсон.

Кілька років працювала у дитячому садочку. У 1990 р. вступила до Одеського державного університету ім. Мечникова. Вибір був зроблений не ви­падково, адже в дитинстві дуже любила школу і мріяла стати тільки вчителем географії. Цьому, мабуть, сприяв творчий колектив учителів Херсонської школи №23.

Успішно закінчивши університет, я була переко­нана, що мені є що сказати дітям. З роками  усвідо­мила, що головне в професії педаго­га — любити учнів, бути знаючим учителем-предметником і вмілим вихователем.

Спираючись на свій і чужий досвід, під час обрання освітньо-виховних зав­дань, форм і методів навчання керуюся такими ос­новними принципами.

 Перший принцип - в учнів на­самперед треба розвивати цікавість до географії. Коли завдан­ня цікаві учням, вони свідомо док­ладають свої зусилля для їх розв'язання. Форми і методи навчання мають бути такими, щоб постійно розвивати зацікавленість в учнів.

 Другий принцип - матеріал, що вивчається, має бути зрозумілим уч­ням. Завдан­ня не повинні бути надто складни­ми. Коли зміст географічного мате­ріалу занадто складний, пізнаваль­на діяльність учнів загальмовуєть­ся. Якщо ж навчальний матеріал примітивний — учні нудьгують. Тому своє мовлення закріплює яскравою наочністю.

 

 Третій і четвертий принципи взаємозумовлені. Один вимагає наяв­ності таких завдань навчання, які були б суб'єктивно важливими для учнів, інший — належної уваги індивідуальним особливостям учнів.  Покладаю на себе високу відповідальність за позитивну мотивацію в учнів у вивченні географії та надихаю їх на ефективну розумову працю. Учні завжди розуміють, що вони роблять та з якою метою. Жести, гарний настрій та міміка – складова частина моєї технології.

 

 П'ятий принцип полягає в тому, що слід дотримуватися правильного співвідношення між різними компо­нентами географічної освіти.


 І, нарешті, шостий принцип, якого я дотримуюся, як педагог, — від простого до складного.

 

А також постійно перебуваю в пошуку: як зробити про­цес навчання привабливим і значу­щим для учнів.

Крім географії моїм уподобан­ням є саме життя, а мрією — побувати в усіх куточках України та світу. 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Відкриття

  10 травня 1503 року іспанський мореплавець Христофор Колоумб відкрив Кайманові острови. Кайманові острови  – справжній Рай на землі, вклю...